49. Macromarketing Conference 2024 an der Universität Helsinki/Hanken Business School
News vom 03.07.2024
Mitte Juni besuchte Prof. Dr. Michaela Haase die 49. Macromarketing Conference an der Universität Helsinki/Hanken School of Economics, organisiert von Pia Polsa und Petteri Repo.
Prof. Dr. Michaela Haase beteiligte sich an verschiedenen Sessions zu Degrowth, Marketing, Nachhaltigkeit und Klimawandel mit einem Paper über die Mitgestaltung sozialer und ökologischer Werte. Die Vorträge waren gut besucht und zeichneten sich durch konstruktive Diskussionen und wertvolle Einblicke aus.
Die Konferenz bot darüber hinaus Einblicke in Themen wie Antirassismus in der Wissenschaft und Marketingpraxis oder Nachhaltigkeit des nordischen Wohlfahrtsstaates.
In mid-June, Prof. Dr. Michaela Haase attended the 49th Macromarketing Conference at the University of Helsinki/Hanken School of Economics, organized by Pia Polsa and Petteri Repo.
Prof. Dr. Michaela Haase participated in various sessions on degrowth, marketing, sustainability, and climate change, presenting a paper on the co-creation of social and ecological values. The presentations were well attended and characterized by constructive discussions and valuable insights.
The conference also provided insights into topics such as anti-racism in academia and marketing practice or the sustainability of the Nordic welfare state.